dohoda možná
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nadstandardní výbava: | kožené čalounění, plátěná střecha i hard top, původní radiopřijímač | |
Doplňující popis: | Vůz je ze soukromé sbírky. Do sbírky byl zakoupen v USA, v ČR proběhla kompletní renovace. Veškeré doklady a fotografická dokumentace k renovaci jsou k dispozici. Mercedes-Benz 230 SL „Pagoda“ – ikona elegance a techniky 60. let Na jaře roku 1963 se světu poprvé představil nový dvoumístný roadster Mercedes-Benz 230 SL (W113) na autosalonu v Ženevě. Tento model se stal přímým nástupcem legendárního „Gullwingu“ 300 SL a jeho civilnější verze 190 SL. I když nemá takový kultovní status jako jeho předchůdci, mnoho znalců jej považuje za jeden z nejkrásnějších modelů značky Mercedes vůbec. Za nezaměnitelným designem vozu stál Friedrich Geiger. Dominantou je příď s vertikálně orientovanými světlomety a širokou maskou chladiče s typickou třícípou hvězdou. Přezdívku Pagoda si vůz vysloužil díky unikátnímu tvaru pevné nasazovací střechy („hardtop“) od designéra Paula Bracqa, která se směrem ke středu opticky „prověšuje“ – podobně jako střecha buddhistické pagody. Model W113 byl na svou dobu mimořádně bezpečný. Využíval zkrácené a zesílené šasi ze sedanu W111, díky čemuž se stal prvním sportovním vozem s deformačními zónami a zesíleným prostorem pro posádku. Mezi další technické zajímavosti patří čtyřstupňová automatická převodovka (volitelná výbava), kotoučové brzdy vpředu a nezávislé zavěšení všech kol. Pod kapotou verze 230 SL pracuje řadový šestiválec o objemu 2 306 cm³ s výkonem 110 kW (150 koní). Z 0 na 100 km/h zrychlí za 11,1 sekundy a dosahuje rychlosti až 200 km/h – čísla, která i dnes budí respekt, natož v 60. letech. Vůz si našel své místo i v motoristickém sportu – například v roce 1963 s ním Eugen Böhringer a Klaus Kaiser zvítězili v náročné rallye Spa–Sofia–Liège o délce více než 5 000 km. O rok později dojeli se stejným vozem třetí. Mercedes-Benz 230 SL Pagoda není jen krásný klasický vůz – je to technická i designová legenda, která i po více než šedesáti letech okouzluje svou elegancí, stylem a jízdními vlastnostmi. VIN: SDAFASDFASFASFASF | |
![]() |
Naši zkušení technici vám pomůžou prověřit stav vozu. | Prověřit stav technikem |
![]() |
S připravenou AutoPůjčkou se veterán lépe vybírá. | Spočítat půjčku na veterána |
Veteráni na Auto.cz: | Veterán Auto.cz Uživatelské recenze |

















< Plná velikost >
Prodávající:Karel KadečkaKraj: Hlavní město PrahaPraha 5 - Smíchov
|
Odpovědět prodejci na tento inzerát:
|
![]() |
Půjčte si na veterána od Zonky. Úrok od 3,99%, žádné skryté poplatky. | Spočítat půjčku na veterána |
![]() |
Půjčte si na veterána od Air Bank, moderní a inovativní české banky. | Spočítat půjčku na veterána |
Spočítat havarijní pojištění > Spočítat povinné ručení >
Další zajímavé inzeráty:
Zobrazit nově přidané veterányZobrazit kompletní nabídku
Pošlete SMS ve tvaru: PM H 72330 na jedno z těchto čísel:
|
Líbí se Vám tento veterán? Pro jeho podporu stačí poslat SMS. Tento inzerát bude poté přednostně zobrazován a prodávající bude moci vložit více fotografií. Aktuální počet kreditů: 400
Poslední dvojčíslí určuje cenu SMS (včetně DPH). Zvýhodnění má platnost 14 dní.
Technicky zajišťuje Airtoy a.s., reklamace na lince 602 777 555, 9-17 hodin, po-pá. Kontakt na provozovatele: odkaz | www.platmobilem.cz |
Zvýhodnění lze zaplatit také pomocí platebních karet přes službu GoPay:![]() (1 Kč = 2 kredity, tedy například za platbu 100 Kč získáte 200 kreditů) |
Počet zobrazení detailu: 111x
Zpět na seznam veteránů