|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Doplňující popis: | Prodám skútr Čezeta 502, r.v. 1963 + PAv 41 Skútr i PAv jsou ve velmi dobrém stavu, bez koroze nebo jiného poničení. Lakované v profi lakovně v roce 2006. Tehdy proběhla i generálka motoru (výbrus, klikovka, ložiska). Z osobních důvodů skútr posledních dvanáct let nejezdil, ale byl udržovaný, protáčený a uložený v suché garáži. I když jsem doufal, že na něm zase vyjedu, situace se změnila a nemám už pro něj vhodné místo. Teď v květnu prošel STK zcela bez závad. Má novou malou baterii, vhodnou pro našlapování. Pro startování dynamospouštěčem je potřeba jiná, výkonná (a vzhledem k nutnosti menšího rozměru též dražší). Pokud ale skútr není provozovaný pravidelně, nevyplatí se pořizovat, časem degraduje. Funkčnost startování mohu předvést s baterií z velké motorky. Skútr je obutý, včetně rezervy, do dobových pneumatik Barum. Jejich vlastnosti odpovídají stáří, ale stále jsou přiměřeně provozovatelné. Chromy jsou původní, zachovalé, nepodkvítají. Lišty i rámeček světla jsou lesklé, zachovalé, nedeformované. Výfuk též původní, s provozními šrámy zespodu, ale chrom drží, nerezne. Z pohledové strany lesklý, i koncovka. Nádrž nesákne, uvnitř zachovalá. Řetěz má originální kompletní kryt (ne u všech skútrů se dochoval). Koženka sedla je nepůvodní, ale s dobovou strukturou. Original nosný plech sedla mi při lakování „unikl“, čalouník mi na něm udělal nové sedlo, takže jsou tam zespodu u spon jediná místa se stopami lehké povrchové rzi. Rozebírat sedlo jsem nechtěl, ani to nějak kamuflovat. Plexi je replika, zrcátko originál. Držák plexi je dobře funkční, inspirovaný originálem. Tažné zařízení je zapsané spolu s PAvem v TP. PAva jsem pořídil už v roce 1981, je v perfektním stavu, bez rezu. Na spojovací trubce má navařené oko pro zamknutí ke skútru, případně snadno odstranitelné. Motor byl od generálky provozovaný s olejem Shell VSX, v převodovce čerstvě měněný PP7. Ke skútru náleží dvě montážní nožky a nasazovací roztáčecí páka (alternativa k namontované otočné). Navíc též dvě přilby „kokosky“ lakované současně se skútrem. Odkaz na další fotky a krátké aktuální video na vyžádání zašlu. Jakékoliv další otázky rád zodpovím, nebo při osobní prohlídce. | |
![]() |
Naši zkušení technici vám pomůžou prověřit stav motocyklu. | Prověřit stav technikem |
![]() |
S připravenou AutoPůjčkou se veterán lépe vybírá. | Spočítat půjčku na veterána |
Veteráni na Auto.cz: | Veterán Auto.cz Uživatelské recenze |











< Plná velikost >
Prodávající:Roman CharvátKraj: KrálovéhradeckýBorohrádek
|
Odpovědět prodejci na tento inzerát:
|
![]() |
Půjčte si na veterána od Zonky. Úrok od 3,99%, žádné skryté poplatky. | Spočítat půjčku na veterána |
![]() |
Půjčte si na veterána od Air Bank, moderní a inovativní české banky. | Spočítat půjčku na veterána |
Spočítat havarijní pojištění > Spočítat povinné ručení >
Další zajímavé inzeráty:
Zobrazit nově přidané veterányZobrazit kompletní nabídku
Pošlete SMS ve tvaru: PM H 70940 na jedno z těchto čísel:
|
Líbí se Vám tento veterán? Pro jeho podporu stačí poslat SMS. Tento inzerát bude poté přednostně zobrazován a prodávající bude moci vložit více fotografií. Aktuální počet kreditů: 200
Poslední dvojčíslí určuje cenu SMS (včetně DPH). Zvýhodnění má platnost 14 dní.
Technicky zajišťuje Airtoy a.s., reklamace na lince 602 777 555, 9-17 hodin, po-pá. Kontakt na provozovatele: odkaz | www.platmobilem.cz |
Zvýhodnění lze zaplatit také pomocí platebních karet přes službu GoPay:![]() (1 Kč = 2 kredity, tedy například za platbu 100 Kč získáte 200 kreditů) |
Počet zobrazení detailu: 440x
Zpět na seznam veteránů