|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Doplňující popis: | Ahoj všem... S těžkým srdcem prodám svoje děťátko (byla doba, kdy jsem jí měl radši jak ty skutečný děti :D ). Jak již mnozí z Volvoklubu vědí, chystá se to už delší dobu a já se pořád přemlouval, jestli to udělat nebo ne. Rozhodnutí nakonec padlo a vím, že budu neskutečně litovat a měsíc brečet do polštáře. Barák je přednější a rodina taky a vůbec na ní nemám čas, nezaslouží si být jenom uklizená pod plachtou. Toť k důvodům a teď něco k autu... Koupil jsem jí 23.10.2013. Pak jsme sháněli velké množství infa k autu (vlastně v každým státě co šlo), v TP byl bordel jak rozsypanej čaj. No trvalo to půl roku a auto jsem mohl dát na vysněný značky až v dubnu 2014. Takže v TP už bordel není, vše je jak má být. Nakonec mi potvrzení dopsal i Robert Daehne (zastoupení Volvo Průhonice). Je to nejvzácnější a nevyskytovaná verze B204GT ofiko bez katu, tudíž dvoulitr 16V na turbu o výkonu 147kW. Výskyt se oficiálně dohledat nedá, zkoušel jsem všechno možné. Nakonec jsme se shodli, že bylo vyrobeno okolo 200 kusů, ve Švédsku absolutně netuší, ani papírový archiv nevyplivl nic kloudného. Něco šlo do Itálie, něco do Portugalska, Francie... Do Švédska si to nepustili kvuli emisím. Vyrobená byla tudíž v Belgii v Gentu. Prostě v 90kách a na konci výroby v tom byl hokej. Vyrobená 7.3. 1990 Nájezd momentálně 371820km a budou to poctivky. Auto bylo původem z Itálie po prvním majiteli, pak dva v CZ asi 12 let a u mě je 11 let. Za tu dobu jezdila jen velmi vyjímečně, srazy a občas dovolená, vždy parkovaná v teplé garáži pod plachtou. V zimě nikdy nejela, to jsem si zakázal. Zní to až neuvěřitelně, ale za ty roky jsem s ní najel 4500km. Plní Euro 1, ale EKO výpalné placeno není, tudíž 5tis. (zjištěno podle normy na odboru dopravy) Původní majitel i já jsme vedli seznam oprav, bohužel vše nezálohované a počítač, kde jsem všechno měl odešel do věčných lovišť a nevím, zda to půjde nějak zachránit. Takže výčet oprav atd bude jen co si pamatuju z hlavy, ale vzhledem k nájezdu u mě je to podle najetých km asi jedno. Trochu papala olej, takže výměna ventilových vodítek, přetěsnění. Olej diffu a převodovce dělal ještě předchozí majitel. Pak se mi ale převodovka M46 odporoučela do papá, umřela na dvojku. Takže výměna za jiný kus. Při té příležitosti samozřejmě oleje opět všude. Mám pár faktur, ale většina se dělala na dobrý slovo. V péči byla za tu dobu u schopných Volvo guru včetně Máry, Ládi, Adama atd... to auto zná dost lidí a můžou referovat. Dělalo se toho dost, ale nemůžu si pamatovat všechno, každý detail a co jsem udělal já, radši ani nepočítám. Výměna předních sedaček třeba atd. Ono toho víc řekne možná moje galerie na Volvo Foru. https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=44691&start=100 Teď k závadám. Vzhledem k tomu, že po koupi novýho baráku a věnování se další rekonstrukci jsem na ní neměl vůbec čas, zůstalo pár hovadin. Prostě mi dává najevo, že se jí nevěnuju asi jako uražený děcko. Minulý rok jsem si při sraze veteránů všiml, že se lehce propadá pedál brzdy. brzdí, ale není to ono, možno nějaká podtlakovka. Pravé zadní světlo má nějaký špatný kontakt na brzdové světlo či co. Jednou svítí, jednou ne a rozsvítí se kontrolka na palubce, že je žárovka KO. Na kapotu mi při mé blbosti padla trubka od lešení a je v rohu důlek, pod LZ světlem je také, ale tak už jsem jí koupil. Palubka klasika jako u všech sedmiček prasklá. Výfuk je za vlnovcem prasklý, opravováno na rychlo opravnou sadou před jízdou kamaráda ženicha, kterého jsem vezl na svojí popravu. Už ale zase fučí, chce to svařit. Byl v plánu OBX, neuskutečnil jsem. Při prvním startu po zimě mi přišlo, že cvaká někde na ventilech. Před zazimováním podle mě takhle nezněla. Nejel jsem s ní, pouze vyndal a umyl, takže zatím netuším, ale vršek motoru byl dělaný a najel jsem od té doby nula nula nic. Technická je propadlá od 2018, vůbec jsem neřešil při svém nájezdu a že jezdila jen srazy a vyjímečně, ale při našich zákonech už s ní po ose jezdit nechci. Tím se dostáváme k tomu, že můžu vyřešit STK, poladit výfuk atd, ale mám strašně málo času. Doma jí teď dělat nemůžu sám, takže jedině plato a na servis. To ale vše záleží na dohodě. Radši s vážným zájemcem lehce upravím cenu, ale musí se počítat s tím, že se musí pár věcí dodělat. Ovšem tyhle detaily pochopí jen člověk, co ví, že kupuje B204GT v 740 z roku 1990. Abych nebyl jen negativní. K autu přidám hromadu dílů, co jsem za ty roky nastřádal. Spoustu toho je ještě zabalené a v krabičkách, dnes již nesehnatelé a v originálu vůbec ne. Mám písty, kroužky, kardan, chladiče, altík, spoustu dalšího a v neposlední řadě nějaký ty plastíky. Mám i druhý oslí koule (turbo maska). Fotit třeba rámeček na rádio zabalený v originál obalu nebudu. Je toho dost. Přidám i servisní příručku Haynes i s překladem a nějaké dobové dokumenty. Výbava asi tak, že jim na konci výroby škublo v palici a dali do ní všechno co měli: všechna okna v elektrice, zrcátka a šíbr též, vyhřívané sedačky, klima, mikro výhřev zadního okna, k tomu roletka, volant GENUA atd. To se musí celý vidět. Koroze prakticky žádná, na místech kde sedmy trpí je absolutně zdravá, i Láďa říkal, že takovej spodek na krabici ještě neviděl. Najdou se místečka (třeba vnitřní rohy na dveřích), ale nic zásadního. Chtěl jsem jí zespodu ošetřit, ale zakryl bych tím vše viditelné, lepší vidět v původním stavu. A teď to důležité a to je cena: 195.000,- Kč Samozřejmě, pokud přijede někdo, kdo ví (což u B204GT očekávám), dá se hovořit o všem. Opravdu je vše na domluvě a cenovka může být pohyblivá podle výdajů nahoru i dolu. Nejraději ale tak jak je, ušetří mi to starosti a ten pitomej čas, kterej nemám. Kontakt na mě: 7372525pětdevět, mejl pedrozo1@seznam.cz Vše nejlépe po telefonu, o sedmě se musí mluvit, ne dopisovat. Takže Volvu zdar s pozdravem Petr | |
Prověření veterána: | ||
![]() |
Naši zkušení technici vám pomůžou prověřit stav vozu. | Prověřit stav technikem |
![]() |
S připravenou AutoPůjčkou se veterán lépe vybírá. | Spočítat půjčku na veterána |
Veteráni na Auto.cz: | Veterán Auto.cz Uživatelské recenze |

















< Plná velikost >
Prodávající:Petr KopáčekKraj: StředočeskýSedlčany
|
Odpovědět prodejci na tento inzerát:
|
![]() |
Půjčte si na veterána od Zonky. Úrok od 3,99%, žádné skryté poplatky. | Spočítat půjčku na veterána |
![]() |
Půjčte si na veterána od Air Bank, moderní a inovativní české banky. | Spočítat půjčku na veterána |
Spočítat havarijní pojištění > Spočítat povinné ručení >
Další zajímavé inzeráty:
Zobrazit nově přidané veterányZobrazit kompletní nabídku
Pošlete SMS ve tvaru: PM H 69646 na jedno z těchto čísel:
|
Líbí se Vám tento veterán? Pro jeho podporu stačí poslat SMS. Tento inzerát bude poté přednostně zobrazován a prodávající bude moci vložit více fotografií. Aktuální počet kreditů: 0
Poslední dvojčíslí určuje cenu SMS (včetně DPH). Zvýhodnění má platnost 14 dní.
Technicky zajišťuje Airtoy a.s., reklamace na lince 602 777 555, 9-17 hodin, po-pá. Kontakt na provozovatele: odkaz | www.platmobilem.cz |
Zvýhodnění lze zaplatit také pomocí platebních karet přes službu GoPay:![]() (1 Kč = 2 kredity, tedy například za platbu 100 Kč získáte 200 kreditů) |
Počet zobrazení detailu: 958x
Zpět na seznam veteránů