| | |
Doplňující popis:
|
|
Přemýšlím o prodeji svého CLK w208 rok 2001. Výbava Avantgarde. Jedná se o jedno z posledních vyrobených CLK této generace, kterých není moc. Sám jsem takovou verzi sháněl asi dva roky, než jsem koupil. Jde o nejmladší verzi s motorem m111.983 - 145 kW a 6 kvalt manual, kterých je minimum. STK do 28.3.2025. Dva klíče. Najeto cca 238 tis km.
Mám další dvě auta, takže pro něj není moc využití. Kupoval jsem ho loni od majitele, který jej dotáhl z Německa do ČR a měl ho od roku 2015. Velice hezky se o vůz staral - k vozu jsem dostal faktury za cca 55 tis za servis z posledních roků (nový výfuk, geometrie, brzdy, kapaliny, brzdové vedení, čepy atd).
Já jsem na voze řešil už jen drobnosti - výměny oleje, filtru, baterie, zimní pneu, větrák klimy, regulátor ventilátoru, část palivového vedení a pár dalších drobností. Tankováno od začátku tohoto roku jen 100 oktan nebo natural 98 od ONO (ETBE biosložka, která vozu neškodí jako ta v klasickém naturalu 95).
Aktuálně po technické stránce ve velmi dobrém stavu. Motor táhne krásně, podvozek nemlátí a hezky tlumí, brzdy také dobré. Interiér je na ty roky v opravdu krásném stavu (jediná vada jsou bočnice, které mají lehce porušené švy). Automatická klima není naplněná - vzhledem k mému minimálnímu nájezdu jsem neřešil.
Výbava – elektrická okna i zrcátka – funkční, výhřev sedadel, otevírání kufru z kabiny, dvouzónová klima, neorigo radio, tempomat, multifunkční volant atd..
Zápory:
Vozidlo bylo v minulosti lakováno (ne mnou) a proto mu přezdívám dalmatin – dva různé odstíny modré. Najdou se drobné orezlinky či oděrky z běžného provozu. Kufr lze otevřít buď dálkovým ovladačem nebo z kabiny, nikoliv mechanicky klíčkem - je asi zarezlý. Horší synchron mezi jedničkou a dvojkou. V kapličce budíků nejde čas a teplota, palubní počítač funguje - ukazuje dokonce i objem paliva v nádrži v litrech, dojezd, spotřebu od nulování, aktuální rychlost atd.
K vozu přidám staré letní pneu (vzorek mají, ale požehnaný věk také). Je to poctivé a pohodlné auto, které umí být i příjemně svižné. Stav je slušný, nikoliv dokonalý či vynikající, ale proti ostatním CLK, které jsem projížděl, je zdaleka v nejlepším stavu. Kdyby někdo pořešil kosmetiku, bude to perspektivní youngtimer. Nepotřebuji za každou cenu prodat, takže nabídky typu „dám ještě dnes 50 a svou starou pujčím na večer“ neposílejte, díky! To samé platí pro bazary a podobné obchodníky, které tímto prosím o nekontaktování :)
|
| | |