|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Doplňující popis: | Prodám BMW E24 635CSi z roku 1984, VIN: WBAEC810X08182282, verze bez katalyzátoru. Dobový a dnes takřka nevídaný paket od firmy Zender (prahy, zadní nárazník a zadní křídlo) z roku 1988. Výbava: automatická převodovka ZF 4HP22 s možností volby sportovního režimu, sportovní sedadla v nepříliš častém hnědém čalounění, samosvorný diferenciál, klimatizace, všechna čtyři boční okna s elektrickým ovládáním, elektricky stavitelná zrcátka, elektrické střešní okno, palubní počítač, stěrače světlometů atd. Stav: Auto vlastním od roku 2010, kdy byla také karoserie kompletně vyvařena a znovu nalakována v původním odstínu BMW Alpinweiss, od té doby parkováno pouze v suché garáži. Podvozek zcela bez vůlí, opotřebované díly byly měněny, podobně jako brzdy. Motor funguje naprosto spolehlivě, stejně tak i automatická převodovka, která řadí hladce bez kopanců a naprosto předvídatelně. Automat doporučuji vyzkoušet, protože i s ním se dá jezdit velice svižně a k tomuto vozu se dle mého hodí víc než manuál. V současnosti nic nebrání bezproblémovému používání auta, ať už budete chtít jezdit každý víkend jen tak pro radost či nějaký sraz nebo vyrazit na delší cestu kamkoliv po Evropě. Nedostatky: Pro někoho jich může být relativně dost, ale jde vesměs o drobnosti, k jejichž řešení jsem se nedostal proto, že jsem postupně začal preferovat jiná auta. Konkrétně jde třeba o různé detaily v interiéru, jako rámeček kolem kliky, tlačítka na stahování oken nebo třeba uvolněnou bočnici sedadla řidiče. Pro letní komfort bude nutné doplnit klimatizaci – je plně funkční, ale cca po dvou až třech letech postupně náplň unikne, což jsem v poslední době už neřešil, když s autem jezdím jen minimálně. Drobné kosmetické vady a odřeniny na laku se od roku 2010 samozřejmě také objevily, ale na první pohled si jich všimne jen málokdo. Asi nejvážnější „problém“ spočívá v uložení kardanu, který při snaze o opravdu prudký rozjezd z místa citelně vibruje – tomu se lze vyhnout tak, že se auto nejdřív normálně rozjede na rychlost 5-10 km/h a pak už lze bez problémů aplikovat „kick-down“, protože ve všech ostatních režimech a rychlostech až do 200 km/h (víc jsem netestoval) vůbec k žádným vibracím či rázům nedochází. Se všemi dalšími nedostatky, které znám, samozřejmě potenciální zájemce seznámím přímo u auta. Ostatní info: Podařilo se mi vypátrat vůbec prvního majitele, který toto BMW v roce 1984 koupil za cca 84 000,- DM, tedy zhruba za tehdejší cenu 20 vozů Škoda 105/120. Mám od něj několik fotografií z jeho prvních cest a především zajímavý příběh, jak k tomuto vozu dospěl a proč jej pak po pár létech prodal (ti boháči…). Aktuálně je BMW na velice hezkých a velmi lehkých kolech Styl 4 R15 z novějšího BMW E32, s velmi pěknými pneu. K autu přidám i dobová a zřejmě původní kola TRX, která jsou v dnes již atypickém průměru R390 – pneu na nich také jsou, ale velmi staré a tvrdé, tudíž zcela nevhodné pro bezpečný provoz. V případě dohody mohu přidat také modernější sadu kol BBS RC090 v rozměru R17, která mají stále dostatečně retro design a autu velice sluší – i na nich jsou pneu, ale také by bylo vhodné vyměnit za čerstvější. V případě dohody mohu přidat také ceněné autorádio Becker Mexico, které jsem už nestihl nainstalovat – v autě je nyní originál plně funkční a takřka nové rádio BMW Bavaria CII z levnějších modelů BMW. Přidat mohu také pár náhradních dílů jako nový startér, zadní víko kufru s M-paket spoilerem, či standardní prahové lišty. BMW je k vidění v Praze, ale už víceméně v režimu zazimování, takže na případné projížďky přistoupím jen za hezkého počasí, děkuji za pochopení. Cena je k jednání, ale zatím nemám důvod pro větší slevy, peníze na nic nutného nepotřebuji. Důvodem prodeje je změna priorit, protože jsem se víc našel v offroad cestování. Možná by tedy byla i výměna za nějakou relativně kompaktní „dodávku“ s možností vestavby spaní pro dva lidi, pohonem 4x4 a co nejlepšími offroad schopnostmi, přičemž nemusí jít ani o veterán (namátkou Mitsubishi L400, Toyota Hiace, krátký a nízký Mercedes Sprinter, nějaké to Iveco, nějaká ta Amerika a podobně). Pro první kontakt preferuji email nebo zprávy přes Whatsapp či Signal, nerad zvedám cizí čísla, ozvu se zpět. VIN: WBAEC810X08182282 | |
![]() |
Naši zkušení technici vám pomůžou prověřit stav vozu. | Prověřit stav technikem |
![]() |
S připravenou AutoPůjčkou se veterán lépe vybírá. | Spočítat půjčku na veterána |
Veteráni na Auto.cz: | Veterán Auto.cz Uživatelské recenze |











< Plná velikost >
Prodávající: Kraj: Hlavní město Praha
|
Odpovědět prodejci na tento inzerát:
|
![]() |
Půjčte si na veterána od Fajnsplátky.cz. Peníze na účet získáte ihned. | Spočítat půjčku na veterána |
![]() |
Půjčte si na veterána od Zonky. Úrok od 3,99%, žádné skryté poplatky. | Spočítat půjčku na veterána |
![]() |
Půjčte si na veterána od Air Bank, moderní a inovativní české banky. | Spočítat půjčku na veterána |
Spočítat havarijní pojištění > Spočítat povinné ručení >
Další zajímavé inzeráty:
Zobrazit nově přidané veterányZobrazit kompletní nabídku
Pošlete SMS ve tvaru: PM H 73870 na jedno z těchto čísel:
|
Líbí se Vám tento veterán? Pro jeho podporu stačí poslat SMS. Tento inzerát bude poté přednostně zobrazován a prodávající bude moci vložit více fotografií. Aktuální počet kreditů: 0
Poslední dvojčíslí určuje cenu SMS (včetně DPH). Zvýhodnění má platnost 14 dní.
Technicky zajišťuje Airtoy a.s., reklamace na lince 602 777 555, 9-17 hodin, po-pá. Kontakt na provozovatele: odkaz | www.platmobilem.cz |
Zvýhodnění lze zaplatit také pomocí platebních karet přes službu GoPay:![]() (1 Kč = 2 kredity, tedy například za platbu 100 Kč získáte 200 kreditů) |
Počet zobrazení detailu: 97x
Zpět na seznam veteránů