HUKR - království klasických automobilů v Brně.        MUSTANG-SHOP.CZ - český e-shop s náhradními díly na Ford Mustang ročníky 1964 až 1973.
Partneři:    Půjčovna aut     |     Big Green Egg     |     Army shop     |     Povlečení české výroby     |     Sportovní vozy     |     Ráj aut

 

 

 

 

 

( Váš banner zde? )

logo

BMW 6 E24 635CSi

Vyhledávání
Značka:
Model:
Karoserie:
Rok výroby:   
Výkon [kW]:   
Cena od: do:
Text:
Palivo:
Převodovka:
Pohon kol:
Najeto do:
Inzeráty:
Kraj:

(Více) (Méně)        

Hlavní menu
+ vložit veterána +
Ráj veteránů
novinky v nabídce
katalog prodejců
archivní inzeráty
diskusní fórum
náhradní díly
recenze veteránů
rady při koupi
podpořte nás
napište nám
Přihlášení do systému
Email:
Heslo:


( zapomenuté heslo? )

+ registrace +


Partneři
Sportovní vozy - inzerce sportovních aut Ráj aut - inzerce nových i ojetých aut
f  naše FB skupina
užitečné weby
vážné nehody
zábavné hry
software pro prodejce
statistika webu


 

Potřebujete pojistit auto? Zkuste online srovnávač autopojištění Klik.cz

Vybíráte pneumatiky? Testy a recenze zimních pneumatik.

Přehledný výběr povinného ručení online.

Nejlepší a nejlevnější
srovnání povinného ručení
na Top-Pojisteni.cz

Povinné ručení online na vašeho veterána.

Nejlevnější povinné ručení na váš vůz platné ihned.


Články
Dovoz aut ze zahraničí: proč Češi sází hlavně na Německo?
Pořádek v autě: Tipy a vychytávky pro čistý interiér bez námahy
Automobilová slavnost a výstava LEGENDY 2025
další články
Doporučujeme prodejce

Auto Zrucký, spol. s r.o.

f  sdílet     X sdílet

   
Značka:     BMW
Model:     6
Typ:     E24 635CSi
Karoserie:     Kupé
Palivo:     Benzín
Převodovka:     Automatická
Poháněná kola:     Zadní
Barva:     bílá
Rok výroby:     1984
Najeto:     235 000 Km - prověřit
Výkon:     160 kW  (218 koní)
Zdvihový objem:     3406 ccm
Pohotovostní hmotnost:     1850 Kg
Maximální rychlost:     221 Km/h
Datum vložení:     29.9.2025

   
Cena: 635 000 Kč

Spočítat půjčku na veterána   >

     

   
Doplňující popis:    Prodám BMW E24 635CSi z roku 1984, VIN: WBAEC810X08182282, verze bez katalyzátoru. Dobový a dnes takřka nevídaný paket od firmy Zender (prahy, zadní nárazník a zadní křídlo) z roku 1988. Výbava: automatická převodovka ZF 4HP22 s možností volby sportovního režimu, sportovní sedadla v nepříliš častém hnědém čalounění, samosvorný diferenciál, klimatizace, všechna čtyři boční okna s elektrickým ovládáním, elektricky stavitelná zrcátka, elektrické střešní okno, palubní počítač, stěrače světlometů atd. Stav: Auto vlastním od roku 2010, kdy byla také karoserie kompletně vyvařena a znovu nalakována v původním odstínu BMW Alpinweiss, od té doby parkováno pouze v suché garáži. Podvozek zcela bez vůlí, opotřebované díly byly měněny, podobně jako brzdy. Motor funguje naprosto spolehlivě, stejně tak i automatická převodovka, která řadí hladce bez kopanců a naprosto předvídatelně. Automat doporučuji vyzkoušet, protože i s ním se dá jezdit velice svižně a k tomuto vozu se dle mého hodí víc než manuál. V současnosti nic nebrání bezproblémovému používání auta, ať už budete chtít jezdit každý víkend jen tak pro radost či nějaký sraz nebo vyrazit na delší cestu kamkoliv po Evropě. Nedostatky: Pro někoho jich může být relativně dost, ale jde vesměs o drobnosti, k jejichž řešení jsem se nedostal proto, že jsem postupně začal preferovat jiná auta. Konkrétně jde třeba o různé detaily v interiéru, jako rámeček kolem kliky, tlačítka na stahování oken nebo třeba uvolněnou bočnici sedadla řidiče. Pro letní komfort bude nutné doplnit klimatizaci – je plně funkční, ale cca po dvou až třech letech postupně náplň unikne, což jsem v poslední době už neřešil, když s autem jezdím jen minimálně. Drobné kosmetické vady a odřeniny na laku se od roku 2010 samozřejmě také objevily, ale na první pohled si jich všimne jen málokdo. Asi nejvážnější „problém“ spočívá v uložení kardanu, který při snaze o opravdu prudký rozjezd z místa citelně vibruje – tomu se lze vyhnout tak, že se auto nejdřív normálně rozjede na rychlost 5-10 km/h a pak už lze bez problémů aplikovat „kick-down“, protože ve všech ostatních režimech a rychlostech až do 200 km/h (víc jsem netestoval) vůbec k žádným vibracím či rázům nedochází. Se všemi dalšími nedostatky, které znám, samozřejmě potenciální zájemce seznámím přímo u auta. Ostatní info: Podařilo se mi vypátrat vůbec prvního majitele, který toto BMW v roce 1984 koupil za cca 84 000,- DM, tedy zhruba za tehdejší cenu 20 vozů Škoda 105/120. Mám od něj několik fotografií z jeho prvních cest a především zajímavý příběh, jak k tomuto vozu dospěl a proč jej pak po pár létech prodal (ti boháči…). Aktuálně je BMW na velice hezkých a velmi lehkých kolech Styl 4 R15 z novějšího BMW E32, s velmi pěknými pneu. K autu přidám i dobová a zřejmě původní kola TRX, která jsou v dnes již atypickém průměru R390 – pneu na nich také jsou, ale velmi staré a tvrdé, tudíž zcela nevhodné pro bezpečný provoz. V případě dohody mohu přidat také modernější sadu kol BBS RC090 v rozměru R17, která mají stále dostatečně retro design a autu velice sluší – i na nich jsou pneu, ale také by bylo vhodné vyměnit za čerstvější. V případě dohody mohu přidat také ceněné autorádio Becker Mexico, které jsem už nestihl nainstalovat – v autě je nyní originál plně funkční a takřka nové rádio BMW Bavaria CII z levnějších modelů BMW. Přidat mohu také pár náhradních dílů jako nový startér, zadní víko kufru s M-paket spoilerem, či standardní prahové lišty. BMW je k vidění v Praze, ale už víceméně v režimu zazimování, takže na případné projížďky přistoupím jen za hezkého počasí, děkuji za pochopení. Cena je k jednání, ale zatím nemám důvod pro větší slevy, peníze na nic nutného nepotřebuji. Důvodem prodeje je změna priorit, protože jsem se víc našel v offroad cestování. Možná by tedy byla i výměna za nějakou relativně kompaktní „dodávku“ s možností vestavby spaní pro dva lidi, pohonem 4x4 a co nejlepšími offroad schopnostmi, přičemž nemusí jít ani o veterán (namátkou Mitsubishi L400, Toyota Hiace, krátký a nízký Mercedes Sprinter, nějaké to Iveco, nějaká ta Amerika a podobně). Pro první kontakt preferuji email nebo zprávy přes Whatsapp či Signal, nerad zvedám cizí čísla, ozvu se zpět. VIN: WBAEC810X08182282
   
Prověřit stav vozu technikem od Automato   Naši zkušení technici vám pomůžou prověřit stav vozu.    Prověřit stav technikem

Spočítat půjčku na veterána od Raiffeisenbank   S připravenou AutoPůjčkou se veterán lépe vybírá.    Spočítat půjčku na veterána

Veteráni na Auto.cz:      Veterán Auto.cz     Uživatelské recenze



 
Fotogalerie:

BMW 6 E24 635CSi 1984BMW 6 E24 635CSi 1984BMW 6 E24 635CSi 1984BMW 6 E24 635CSi 1984BMW 6 E24 635CSi 1984BMW 6 E24 635CSi 1984BMW 6 E24 635CSi 1984BMW 6 E24 635CSi 1984BMW 6 E24 635CSi 1984BMW 6 E24 635CSi 1984



Prodávající:

Kraj: Hlavní město Praha


Telefon:    Kontakt telefon
Email:    afterburn****centrum.cz


Odpovědět prodejci na tento inzerát:
Váš email:
 
Váš telefon:
Váš dotaz pro prodejce:


Spočítat půjčku na veterána od Fajnsplátky.cz   Půjčte si na veterána od Fajnsplátky.cz. Peníze na účet získáte ihned.    Spočítat půjčku na veterána


Spočítat půjčku na veterána od Zonky   Půjčte si na veterána od Zonky. Úrok od 3,99%, žádné skryté poplatky.    Spočítat půjčku na veterána


Spočítat půjčku na veterána od Air Bank   Půjčte si na veterána od Air Bank, moderní a inovativní české banky.    Spočítat půjčku na veterána


Spočítat havarijní pojištění   >             Spočítat povinné ručení   >


Další zajímavé inzeráty:

Mercedes-Benz 280 W123 280 CE Coupe
Mercedes-Benz 280 W123 280 CE Coupe
Škoda Forman
Škoda Forman
Lamborghini Espada series 3
Lamborghini Espada series 3
Mercedes-Benz S 126
Mercedes-Benz S 126
 
Žiguli 2101 2101
Žiguli 2101 2101
Rolls Royce Silver Spirit
Rolls Royce Silver Spirit
Volvo 850 T5-R
Volvo 850 T5-R
Chevrolet Corvette C3 Targa L82
Chevrolet Corvette C3 Targa L82
 
Fiat Topolino 500c topolino
Fiat Topolino 500c topolino
Fiat Uno Logo
Fiat Uno Logo
Renault 11 RY
Renault 11 RY
BMW 7 750i E32 V12
BMW 7 750i E32 V12
 
Fiat 500 110 F Berlina Abarth desi
Fiat 500 110 F Berlina Abarth desi
Mercedes-Benz SL W107 - 500 SL
Mercedes-Benz SL W107 - 500 SL
Citroën  B14G
Citroën B14G
Jaguar XJS 6.0
Jaguar XJS 6.0

Zobrazit nově přidané veterányZobrazit kompletní nabídku

Pošlete SMS ve tvaru:
PM H 73870
na jedno z těchto čísel:
903 33 99
903 33 79
903 33 50
903 33 30
  (+120 kreditů)
  (+80 kreditů)
  (+50 kreditů)
  (+30 kreditů)
Líbí se Vám tento veterán? Pro jeho podporu stačí poslat SMS. Tento inzerát bude poté přednostně zobrazován a prodávající bude moci vložit více fotografií.

Aktuální počet kreditů: 0

Poslední dvojčíslí určuje cenu SMS (včetně DPH). Zvýhodnění má platnost 14 dní.
Technicky zajišťuje Airtoy a.s., reklamace na lince 602 777 555, 9-17 hodin, po-pá.
Kontakt na provozovatele: odkaz   |   www.platmobilem.cz

 Zvýhodnění lze zaplatit také pomocí platebních karet přes službu GoPay:
Platební služba GoPay
 (1 Kč = 2 kredity, tedy například za platbu 100 Kč získáte 200 kreditů)
    
Zvolte částku:  

Počet zobrazení detailu: 97x


Zpět na seznam veteránů






 

© 2011-2025   Ráj veteránů   |   kontakty   |   nápověda   |   nabídka reklamy   |      f  sdílet Ráj veteránů      X sdílet





Hledáte spolehlivou autopůjčovnu? Pronajměte si vůz od autopůjčovny taggart.cz z Prahy, která garantuje nejlepší podmínky.



BMW 6 E24 635CSi 1984 - Ráj veteránů | Prodej, bazar


Pozor Soubory cookie a nezbytné osobní údaje využíváme pro individuální obsah a reklamy.
Jak společnost Google nakládá s osobními údaji v reklamních službách v rámci nařízení GDPR se dozvíte zde.
Pozor

Skladové vozy v České republice             Omnetic - digitální nástroj pro automotive



TOPlist