Dohoda
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Doplňující popis: | __...:::!!!!* Změna ceny *!!!!:::…___ Vyhlídnul jsem si nové auto, takže jsem ochotný se o ceně bavit a dát slevu!!!! Cena: 190 000,- a můžeme se bavit, když půjde vše rychle a nebudete chtít slevu, kvůli bahnu na podvozku. Byl by někdo ochotný vyměnit svou dodávku za mého Jeepa XJ 4.0 HO + LPG 33" kola + homemade střešní stan. Co hledam: VW T4 nebo T5 (u ty T5 bych nechtel 2.5tdi). Mercedes Viano. Nejakej americkej Van, proste něco kde se da spát. Něco málo o Jeepu: Takže, vezmu to zepředu :) Vepředu je upravený ocelový nárazník, aby předním kolům nic nepřekáželo v terénu. Hodí se při přejíždění vetších pařezů a tak. Dále pak relativně nová LED světla, sice jsou asi z Číny, ale nejsou to sračky z Aliexpressu, kupoval jsem je přes Amazon a nestály úplně korunu, svítí fakt hezky. Oproti těm, co jsem právě koupil na Aliexpressu a který tam má snad každej kdo má Jeepa. Jenomže ty z Aliexpressu svítí 2 metry před auto a na dálkovky svítí na letecký provoz. Tyhle ne. Na nárazníku jsou pak ještě světla pro denní svícení, nemají žádnou atestaci, ale nikdy jsem s nima neměl problém. Mají samostatný čudlík v kabině, takže jsou to jakoby pracovní světla. Plus pod RZ je taky světlo, který míří dolů pod a před auto. Dobrý do terénu :) Za nárazníkem je chladič, kupoval jsem ho, když jsem si auto přivezl, někdy v roce 2017. Visco spojka a vrtule na ní šla pryč, jsou tam teď dva elektrické větráky spouštěné zase čudlíkem z kabiny. Jeepy maj všeobecně problém s chlazením, tohle to vyřešilo jednou provždy. Nové sklo + ochrana proti větvičkám a jinejm kravinám, který můžete potkat v lese, třeba cyklistům. Přední náprava je komplet zesílená spolu se zesíleným krytem předního diferenciálu. Tlumiče Rough Country, cca rok a půl staré. Celkově lift +4.5 palce komplet od Rough Country, ten je tam dýl, cca 5 let. V Interieru je jen Android radio s navigací a couvací kamerou, jinak tam je všechno tak nějak stejný. Ledkový světýlka na stropě, na to jsem trochu úchyl. Na střeše je LED rampa, zase spouštěná samostatným čudlíkem z kabiny jako pracovní světlo. Ta má dosvit jako prase :-) Ten samej LED bar je pak i dozadu. Ty sračkový světla z Aliexpressu jsem zapojil dozadu na couvačku, ale kdyby to bylo málo, tak se dá svítit i LED barem spouštěným zas čudlíkem z kabiny. Spolu s ní je na střeše taky home made stan, stačí vložit matraci a dá se tam spinkat ve dvou lidech jak v pokojíčku. Když se vrátím na spodek auta, tak podlahu vyvařoval původní majitel. (kdysi mi i ukazoval fotky, ale myslím, že mi je ukazoval na svém PC při prodeji auta, neposílal mi je). Já nechal vyvařit zesílené prahy s ochranou proti kamenům. Je tam fakt jekl jak hovado, to auto se nedá zlomit. Zlatý hřeb celého auta je zadní naprava Ford 8.8. Ta je asi tak 3x silnější než původní Jeepácká, která trpí na praskání poloos. Hlavně má nějakou malou svornost, takže v terénu to vyjíždí menší kopce na „volnoběh“ a jen jako zadokolka úplně na pohodu. Tahle náprava je nesmrtelná. Kola, šnorchl (kterej nemám) prahy a zahrádka – to vše mám zapsané v techničáku. Na STK se jim nelíbí jen ten přední narazník, ale mám na to takové plastové udělátka, které se dají nasadit na stávající nárazník a pohoda. Co je špatně: Zadní kapsy u zadních světel. Jsou zrezlý na sračku. Osobně jsem to chtěl řešit na jaře a řešení je, že se prostě odříznou pryč a díra se zavaří plechem. Takhle se to u offroad Jeepů prostě dělá. Motor je tam HO 4.0 + LPG. Nádrž jen v kufru místo rezevy na boku. Systém LPG je se vstřikováním do sání. Rezerva je na pátých dveřích. Jen jsem měnil olej a svíčky, jinak si vrní jak koťátko. V motorovém prostoru je relokován alternátor místo klima kompresoru, takže když projedete louží, tak se nenamočí. Klimu to nikdy nemělo, je to staré policejní auto z roku 94. Důvod proč bych auto rád vyměnil / prodal (ale ne za každou cenu): Jezdíme s přítelkyní na výlety po ČR a spali jsme ve střešním stanu. Původní myšlenka byla taková, že si prostě zajedeme kamkoliv budeme chtít, ale v ČR to není tak easy a v 99 % případů jsme vždycky skončili někde na opuštěném parkovišti za vsí, kde je auto, který je metr nad zemí tak trochu zbytečnost. V terénu si zablbnout jsem s ním nebyl ani nepamatuju (nebudu nikomu mazat med kolem pusy, že to auto nepoznalo terén, naopak poznalo ho dost, ale je na to uzpůsobené). Kamarádi, kteří mají také Jeepy do toho nasypali 10x více peněz než já a mají Jeepy na 37 palcových kolech, tam já se s nima nechytám, naopak mám pak větší radost, že jsem někde večer sám, pod markýzou, můžu si ugrilovat něco v přírodě a jít se v klidu vyspat, inu asi stárnu. A proto věřím, že dodávka pro mě bude lepší. A nebudu lhát, Jeep prostě nejezdí za 5 litrů. | |
Prověření veterána: | ||
Naši zkušení technici vám pomůžou prověřit stav vozu. | Prověřit stav technikem |
S připravenou AutoPůjčkou se veterán lépe vybírá. | Spočítat půjčku na veterána |
Veteráni na Auto.cz: | Veterán Auto.cz Uživatelské recenze |
< Plná velikost >
Prodávající:Martin ŠkaloudKraj: Hlavní město PrahaPraha 4
Praha |
Odpovědět prodejci na tento inzerát:
|
Půjčte si na veterána od Zonky. Úrok od 4,49%, žádné skryté poplatky. | Spočítat půjčku na veterána |
Půjčte si na veterána od Air Bank, moderní a inovativní české banky. | Spočítat půjčku na veterána |
Spočítat havarijní pojištění > Spočítat povinné ručení > Kontrola historie s carVertical >
Další zajímavé inzeráty:
Zobrazit nově přidané veterányZobrazit kompletní nabídku
Pošlete SMS ve tvaru: PM H 66702 na jedno z těchto čísel:
|
Líbí se Vám tento veterán? Pro jeho podporu stačí poslat SMS. Tento inzerát bude poté přednostně zobrazován a prodávající bude moci vložit více fotografií. Aktuální počet kreditů: 0
Poslední dvojčíslí určuje cenu SMS (včetně DPH). Zvýhodnění má platnost 14 dní.
Technicky zajišťuje Airtoy a.s., reklamace na lince 602 777 555, 9-17 hodin, po-pá. Kontakt na provozovatele: odkaz | www.platmobilem.cz |
Zvýhodnění lze zaplatit také pomocí platebních karet přes službu GoPay: (1 Kč = 2 kredity, tedy například za platbu 100 Kč získáte 200 kreditů) |
Počet zobrazení detailu: 864x
Zpět na seznam veteránů