|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Doplňující popis: | Vyřazen z ČSLA v roce 1987 jako uloženka a odprodán Svazu požární ochrany. Následně nato byl zadřen motor a vůz stál nejetý až do roku 2006 v místní hasičské zbrojnici, kdy jsem ho odkoupil. Protože s ním nejezdili, ani nedostal hasičskou červenou barvu. Jsem tedy po armádě druhý majitel. Vůz prošel kompletní renovací. Chtěl jsem ho nechat vyvařit, ale to nebylo třeba. Byl pouze rozebrán, opískován a nastříkán novým nátěrem. Přesně tak, jak vyšel z výroby. Černá spodek, stupačky apod a vojenskou khaki. (vojáci většinou potom přestříkávali vše zeleně, na původnost se nehledělo a zelené mozky měly v opravnách většinou jen zelenou barvu) Rám a veškerá plechařina byl naprosto zdravá. Byl dán nový motor, který byl zakoupen ve vojenských opravnách v Českém dubu. Postupem času jsem ho dokompletoval do kompletního stavu, přidal olejové mazání vč. ol. chladiče, sehnal originál dobové štítky, které byly špatné, doplnil držáky na nosítka (vůz mohl převážet jednoho zraněného)...já jsem v nich spal na vojenských srazech. Automobil se následně úspěšně podrobil testaci na vojenské historické vozidlo. Má tedy statut veterána. Zároveň je na bílých SPZ se státní poznávací značkou okresu Benešov BNA - 91-68 Povinné ručení se platí 1/10 z částky, cca 500,- Kč ročně. Nemá tedy V (veteránskou SPZ) ani novodobou unijní. S autem bylo ježděno na srazy vojenských vozidel, účinkoval v aréně vojensko-technického muzea v Lešanech na ukázkách pro veřejnost. Nebyl nikdy v běžném provozu. Po renovaci mohl najet cca 5.tis km. Poslední STK proběhla bez problémů v roce 2020 a od té doby je nakonzervován a uložen v suché garáži. K automobilu je několik beden náhradních dílů, včetně nového chladiče, rámu okna, několik karburátorů (v automobilu je namontován český JIKOV kvůli úspoře paliva, originál nový ruský je k tomu)...Nová plachta, rám na tři kanystry v zadní části.... kardanky atd. Díly je třeba osobně prohlédnout, a sepsat co vše v bednách je. Je toho hodně. Rok výroby 1970 Motor orig. obsah 2120 benzin Počet míst: 2 vpředu, 6 vzadu Převodovka: 3 rychlosti vpřed, 1 vzad Redukce do pomala Redukce na připojení přední nápravy, 4x4 Vůz vyjede téměř cokoliv, nedělá mu problém náročný terén, naopak na silnici je celkem pomalý, jede cca 80 km v hod, v terénu je jako doma V ČSLA vedl kolony vojenských vozidel, Pragy V3S, BVP, ještěrek atd na cvičení, větší rychlost se ani neočekávala. Byl velitelským vozem celé kolony a na cvičení armády v terénu vozil velitele. Prodávám ze zdravotních důvodů (operace páteře. Po dohodě mohu zajistit novou STK pro bezproblémový přepis vozidla a okamžité ježdění. V případě zájmu mne kontaktujte a domluvíme se na prohlídce vozu. Na fotografii na odtahovce je vidět stav před renovací. Výrobní číslo: 568505 | |
Veteráni na Auto.cz: | Veterán Auto.cz Uživatelské recenze |

< Plná velikost >
Další zajímavé inzeráty:
Zobrazit nově přidané veterányZobrazit kompletní nabídku
Počet zobrazení detailu: 5197x
Zpět na seznam veteránů