| | |
Doplňující popis:
|
|
Něco o autě, pro začátek negativa:
- v minulosti došlo souběžně s výměnou vinylu na střeše k opravě laku právě v místech kolem jeho lemu (zadní blatníky + panel před víkem kufru), zblízka je to poznat, ale nic dramatického se nekonalo. Střecha není a nebyla shnilá. Na vnitřní stranu vnějších panelů je vidět z kufru - jsou nerezavé, neopravované, nepoškozené
- malý únik oleje z převodovky. V garáži se po zaparkování objeví pod autem pár kapek. Opět žádné drama, pravidelně sleduji měrku a za více než rok od výměny (cca najetých 1500 km) nebylo třeba dolévat. Pokud auto někde stojí kratší čas, tak se pod ním ani žádný olej neobjeví
Čas na pozitiva:
- auto má krásně zachovalou karoserii, rezavé místo jsem nikde nenašel, bižuterie je kompletní a taktéž moc pěkná
- stejně je na tom interiér (nic není popraskané, vyšisované nebo potrhané, působení sluníčka je trochu znát snad jen na zadním platu)
- co bylo potřeba vyměnit, to je vyměněné (mimo jiné pneumatiky, výfuk, provozní náplně, řemeny, hadice, karburátor je zrepasovaný, atd.). Rád vyrážím na výlety s pocitem, že se taky vrátím domů.
- vše je funkční...možná i zásluhou toho, že auto má manuální okna a nemá klimatizaci. Takže svítí, troubí, topí, stírá a funguje i originální rádio s kazetovým přehrávačem
- motor jde pěkně, startuje za studena i za tepla, drží volnoběh, nebere olej ani vodu
- převodovka hladce řadí všechny stupně
|
| | |