| | |
Doplňující popis:
|
|
Legenda na prodej.
Matka všech power-cruiserů Honda VF 1100 C / V65 Magna.
V US magazínech se psalo: „the v65 america's fastest production street machine“ O dva roky později vznikla její konkurence Yamaha V-MAX.
STK platná do 6.2027. Motorka má nové pneumatiky, vyměněné kapaliny a filtre, vyměněné řídítka za nižší hliníkový, vyměněné směrovky za menší (původní řídítka jsou), alarm odpojen, repas vidlic - nový olej a gufera. Magna má automatické směrovky.
Na motorce sem jel naposledy v Srpnu 2022 (s tyhle doby jsou i přiložené videa:
https://www.facebook.com/HeARTgarage/videos/628548481803247 https://www.facebook.com/HeARTgarage/videos/444377760938209
https://www.youtube.com/watch?v=QglQpwfdKdk
od té doby stojí zaparkovaná, v současnosti motor naskočí no neudrží se ve volnoběžných otáčkách, hapruje distribuce paliva do válců ve volnoběžných otáčkách, je potřeba podívat se na karburátory. K motorce je téměř kompletní druhá náhradní motorka, Druhá motorka je na čerpání dílů, které se dají obtížně a za mnohdy nemalý peníz shánět po světě, to je důvod vyšší ceny, mít u starší motorky ještě jednu na díly je k nezaplacení. Jsou k dispozici náhradní motor, karburátory, kolesa, vidlice, rám, nádrž sedlo, blatníky, chladič, atd. … Prodávám z důvodu toho že to není motorka pro mne, původně sem chtěl motocykl pro dva, nižší ale ne zase nudný pomalý chopper. Na tyhle motorce někdy nevíte na čem sedíte posed je chopperový no motor V4 vás stále nutí přidávat a hnát se zákrutami jako na 4R naháči. Manipulace na místě je náročná, no za jízdy je překvapivě hbitá a obratná, pneu mám zjezděné málem po okraj. Trochu psycho ale někdo to má rád. Motor jede brutálně, na křižovatce nechá v zahanbení mnoho současných strojů.
Motorku bych odporučil nějakému zkušenějšímu jezdci či mechanikovy, ja už sem se do kompletní GO nepustil, ale aby ještě dlouho šlapala jak za mlada by trocha lásky potřebovala. Nebo jak píše DASS na motorkářích „pro každého kdo má alespoň trošku respekt z výkonu motoru a trochu pudu sebezáchovy“
Rok výroby 1984, V4 , výkon 84 kW (116hp) / 7500 rpm, kompresní poměr 10,5:1, 6 rychlostí, primární převod - kardan, pohotovostní hmotnost 268 kg, objem nádrže 18 l, automatické směrovky, alarm – odpojený, výška sedla 803 mm.
Motorku je možné prohlídnout v obci Srbsko u Berouna.
Telefon: 608 248 452 - Radko Palic
|
| | |