| | |
Doplňující popis:
|
|
Audi A6 C4, 1997, 2.5TDI 103kw AEL, 6 kvalt manual, el. zrcatka, el šibr, el. vyhřívané zrcátka, Recaro látkové sedadla, tažné zařízení na 1900kg, vše funkční, denně v provozu. Motor tahne jak má, nebere olej, převodovka taktéž bez problemu, řadí, nehučí, zkrátka tak jak má být.
Najeto 501 000km, do 400 000km vedená servisní kniha v autorizovaném servisu v Belgii, od té doby řádně servisováno mimo autorizovaný servis.
Nyní čerstvě po výměně oleje a filtru, žhavících svíček, na přední nápravě nové ramena FAG, čep řízení, stabilizátory, uložení nápravnice-FAG a Meyle HD, zadní destičky ATE, a nalakované oba nárazníky. Před 30 000km provedená výměna uložení zadní nápravy, obou zadních třmenů TRW a tlumičů KYB.
Auto vlastním od 2016 a kompletně jsem ho prošel, opravil (rozvody,vstřikovače-nové špičky, vákuovka, termostat,chladič vody, silentbloky zadní nápravy, zadní třmeny TRW, všechny brzdové hadičky a zadní brzdové trubky,baterie Exide, dvojitý nástřik dutin voskem Motip, nátěr Zingou (galvanizace za studena) následně spodek auta kaučukem včetně všech podběhů) a následně nechal celé kromě střechy nalakovat. Byla komplet rozebraná přední světla a nanesen nový chrom na parabolách. Audi je v super stavu a najede dalších X-tisíc km. Vozidlo jsem střídavě používal spíš jako druhé auto, bylo dvakrát v Chorvatsku, v Rakousku v Alpách apod, nikdy mě nikde nenechalo a skvěle fungovalo. Na autě jsou AL kola Ronal 18´ s pneu 235/40R18 (kola jsou zapsané v TP) a k vozu přidám zimní pneu na 15´ plechových discích. Auto má zaplacený EKO poplatek a platnou STK, přepis nutny.
To horší: jedná se o 27 roků staré auto, vše jsem neudělal a není bez chyby, bylo by potřeba ještě opravit nebo vyměnit kapotu a plech šibru-na techto dvou dílech jsou puchýře s korozí (je to jediná koroze na techto dvou dílech) jinak je auto bez koroze a velice zachovalé,klima je třeba naplnit-popřípadě vyměnit kompresor(přidám k vozu náhradní). Výrobní číslo: 1996
|
| | |