| | |
Nadstandardní výbava:
|
|
Dodělávané chromové prvky (nárazníky, kryt rezervy, plát pod dveřmi, úchyty kapoty)
|
| | |
Doplňující popis:
|
|
Dobrý den, se slzou v oku bych chtěl nabídnout k prodeji Wranglera TJ rv. 1996 zdědil jsem ho po dědovi, který ho měl od roku 2008 a za ty 2 roky se tam udělalo spousta práce:
-antikorozivní nátěr rámu (po zbroušením na kov) + spojovacích bodů s karosérií
-ošetřená podlaha od veškeré koroze (viz. fotka) + ošetřena nátěrem (při té příležitosti vyčištěn prakticky celý interiér)
-nový lak na hardtop střeše i vnitřek (20k kč)
-výměna olejů (motor, převodovka hlavní + přídavná, diferenciály + přetěsnění difů... olej už je akorát zase na výměnu ale jen z časového zámku jinak má nejeto max 3k km olej mohu dát k autu)
-těsnění pod ventilovým víkem
-promazané maznice řízení
-nový l.p. blinkr
-nový drážkový řemen + nové vodící rolny a kladky
-nový víko + palec rozdělovače
-nové svíčky + kabely
-nové ramena stěračů
Neduhy přetrvávající, ale na něž mám díly doma:
-uložení stabilizátoru (1 ze 2 věcí, které se nelíbily na STK ta druhá bylo nesouměrné brždění to už je ale vyřešeno promazáním...
-prasátka v bubnových brzdách (1 lehce teklo)
-nový blatník (na autě se plánoval dělat celolak, a tak se koupil l.p. blatník jelikož byl ten starý zespoda shnilý (ne moc) na autě je ten starý, ale jsem schopen dát ten nový k autu
-k autu mám ještě celý set na výměnu brzdových trubek (ne jen trubky ale už naohýbané připravené na přímou výměnu ten už nenechám úplně zdarma, každopádně trubky netečou ale nově už zrovna nevypadají...
Přetrvávající neduhy:
-hádám že z bouračky vysypané zadní okno to je vyměněno za plexisko s úchytnými háčky takže jestli chcete plnohodnotné slušně vypadající okno tak dokoupit...
-v čelním skle je prasklinka od kamínku, které si s trochou štěstí ani nevšimnete, každopádně je tam tak to sem píšu (nezvětšuje se)
-motor zejména při volnoběžných otáčkách vydává hučivý zvuk což by mělo být ložisko větráku.. při výměně řemenu a kladek jsme auto nastartovali bez řemenu a zvuk zmizel tudíž zbývá alternátor nebo onen větrák a alternátor zpravidla vydává trochu jiné zvuky takže usuzuji že bude potřeba vyměnit to ložisko
-ještě se dá zaslechnout nejspíš nějaký kloub na podvozku
-mezi motorem a převodovkou u těchto 4.0 často protéká těsnění tento není výjimkou, každopádně olej pravidelně kontroluji a ten neubývá dovolím si říct vůbec, takže toto není nutno řešit hned
Shrnutí:
Auto je ve slušném stavu minimálně technicky na pohled jde vidět že by mu ten celolak určitě slušel.... byl v plánu, každopádně jsem se k tomu už nedostal no minimálně střecha už nalakovaná je, a tak si s tím pohraje třeba někdo jiný a nebo to takhle nechat a užívat si auta... přecejen je to Jeep ten by měl mít nějaký šrámoty z trailů... :D
Generace TJ přinesla vinuté pružiny již na všech kolech a zachovala proslulý 4.0 řadový šestiválec, který už tenkrát byl známý svou extrémní životností a spolehlivostí
Ekopoplatek je zaplacen! auto má okolo 187/188tis. KM najeto (rádio k autu mám akorát není na fotce)
|
| | |