![]() |
možná dohoda
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Doplňující popis: | Popis Maxwell byl jedním z prvních vozidel, která tlačila automobily k takzvaným „uzavřeným“ automobilům se střechou. Tento typ americké automobilové historie by pravděpodobně měl být v muzeu. Jonathon Maxwell začínal jako opravář jízdních kol, stal se strojníkem a pracoval v železničním průmyslu, než rozvinul svou silnou vášeň pro automobilový průmysl a od roku 1890 do roku 1900 jeho vášeň rostla. Před rokem 1900 pracoval s Elwoodem Haynesem na výrobě automobilu, který je nyní v Smithsonian Institution. Později pracoval s Eli Oldsem, který založil Oldsmobile. První automobil, který nese Maxwellovo jméno, byl v roce 1904 Maxwell Runabout. S dvouválcovým motorem se auto prodalo za přibližně 500 dolarů. To bylo produkováno společností Maxwell-Briscoe Company, kterou vytvořil Jonathan Maxwell v roce 1903 s Benjaminem Briscoem. Jak jejich společnost rostla, sloučila se s jinou a stala se z ní United States Motor Company. Maxwell a Briscoe se rozešli v roce 1912, ale Jonathan Maxwell pokračoval ve výrobě automobilů pod hlavičkou své vlastní Maxwell Motor Company. V různých dobách vyráběl vozy v Tarrytownu (NY), Pawtucketu (RI), New Castle (IN), Detroitu (MI) a Kanadě. Automobily Maxwell byly považovány za jedny z nejlepších závodních strojů své doby a získaly trofeje k podpoře této reputace. V roce 1916 vytvořil cestovní vůz Maxwell rekord od pobřeží k pobřeží a z New Jersey do Kalifornie zrychlil za pouhých deset dní a šestnáct hodin. Další Maxwell zpochybnil vychvalovanou „Congressional Limited“ od společnosti Pennsylvania Railroad, která uháněla vlakem přes čtyřicet mil z Washingtonu do Baltimoru a dorazila pouhé čtyři minuty za ním. Walter P. Chrysler se zapojil do společnosti Maxwell v roce 1921 a později se stal jejím vlastníkem a následně v roce 1925 postupně zrušil název Maxwell. Stejně jako u mnoha veteránů jsou názvy navždy pryč, názvy jako Packard, Moon, Panhard, LaSalle, Stutz, Durant, Marmon a samozřejmě Maxwell nejsou na trhu klasických automobilů snadno dostupné. Máte šanci vlastnit nejen historii veteránů, ale i umělecké dílo z Amerického automobilového průmyslu. Poslední atestace historických vozidel 28.4.2020. Veterán nabýt v dědickém řízení. Výrobní číslo: 11679 | |
![]() |
Můžete si sjednat férový autoúvěr s výhodným úrokem jednoduše on-line.
Již od 1000 Kč měsíčně s úrokem 5,00%. |
Mám zájem > |
Veteráni na Auto.cz: | Veteran.auto.cz Auta Motorky Testy Osobnosti |














< Plná velikost >
Prodávající:Miroslav MašekKraj: ZlínskýZlín 5
|
Odpovědět prodejci na tento inzerát:
|
Další zajímavé inzeráty:
Zobrazit nově přidané veterányZobrazit kompletní nabídku
Pošlete SMS ve tvaru: PM H 44547 na jedno z těchto čísel:
|
Líbí se Vám tento veterán? Pro jeho podporu stačí poslat SMS. Tento inzerát bude poté přednostně zobrazován a prodávající bude moci vložit více fotografií. Aktuální počet kreditů: 0
Poslední dvojčíslí určuje cenu SMS (včetně DPH). Zvýhodnění má platnost 14 dní.
Technicky zajišťuje Airtoy a.s., reklamace na lince 602 777 555, 9-17 hodin, po-pá. Kontakt na provozovatele: odkaz | www.platmobilem.cz |
Zvýhodnění lze zaplatit také pomocí platebních karet přes službu GoPay:![]() (1 Kč = 2 kredity, tedy například za platbu 100 Kč získáte 200 kreditů) |
Počet zobrazení detailu: 6288x
Vaše komentáře k tomuto veteránu:
Zpět na seznam veteránů