|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nadstandardní výbava: | Na ženevském autosalonu v roce 1970 představilo Lamboghini model Jarama. Jednalo se duchovního nástupce modelu Islero S postaveném na zkráceném šasi Espady. Zatímco Islero bylo ještě v prodeji Feruccio Lamborghini začal pracovat na vývoji Jaramy, coby ideálního kompromisu Miury a Espady při zachování čtyřmístné konfigurace. Jaramu S lze považovat za modernizované provedení s řadou technických vylepšení. Karoserie dostala nové přívody čerstvého vzduchu, původní centrální matici nahradila pětice šroubů a upravená palubní deska nabídla nejen modernější vzhled, ale zároveň více místa pro nohy. Také výkon se posunul ze 350 na 365 koní. Produkce čítala jen 152 kusů a celkově se jedná o zapomenutý model v historii Lamborghini. O to více jsou na trhu vzácnější, o to vice pokud jde o zachovalý stav. Tento kousek z roku 1973 je po vizuální i technické stránce ve fantastickém stavu. Modrý lak byl citlivě obnoven z kosmetických důvodů. Karoserie sama o sobě je nádherně slícovaná s rovnými spárami. Světlý kožený interiér je zcela původní a ve vynikajícím stavu. Ten je dán nejen nízkým nájezdem 62 500 kilometrů, ale také příkladnou péčí předešlých majitelů. Všechny ovladače a kontrolky fungují včetně ukazatelů Jaeger. Původní (matching numbers) vidlicový dvanáctiválec, za jehož návrhem stojí Giotto Bizzarrini, má příjemný chod a dobře si rozumí s pětistupňovou manuální převodovkou. | |
Doplňující popis: | Vozidlo je k vidění u naší partnerské galerie v Holandsku, kam s Vámi po dohodě zajedeme, vozidlo předvedeme a vše za Vás případně vyřídíme. Stále máme skladem cca 350 klasických vozů. | |
Veteráni na Auto.cz: | Veterán Auto.cz Uživatelské recenze |



















< Plná velikost >
Další zajímavé inzeráty:
Zobrazit nově přidané veterányZobrazit kompletní nabídku
Počet zobrazení detailu: 13685x
Zpět na seznam veteránů