| | |
Nadstandardní výbava:
|
|
EDIT - odzimováno, chytla "na první dobrou" plná nádrž N98 z EuroOil - nejméně biosložky.
Nemám rád tyhle řeči, ale "ač nerad", tak zkusím nabídnout svou Mazdu 323, kterou jsem původně pořídil na veteránské setinovky.
Naskytla se nabídka na jiný vůz, který jsem dlouho chtěl.
Auto není žádná renovace po vytažení z kopřiv ani uloženka, nýbrž po celou dobu ježděné (do nedávna dokonce každý rok s bývalým majitelem otočila Chorvatsko, neuvěřitelné) avšak úzkostlivě udržované a opečovávané garážované auto.
Rok 1989, najeto 288tkm, platná STK (a s přehledem udělá mnoho dalších) EKO uhrazeno.
Původní SPZ, komplet dokumentace od nového, vedená servisní kniha včetně testů komprese, všechny klíče a velká hromada cenných náhradních dílů (hlava motoru, spojka, převodovka, světlomety, alternátor, startér, elektronika, budíky, poloosy, chladič a spousta dalšího) + 2 sady original Japan SSR plechových obutých disků (viz poslední foto).
|
| | |
Doplňující popis:
|
|
Aktuálně na 15" alu kolech Borbet, co mi tu zbyly z Hondy, jsou na ni trošku vtipné, ale docela se mi to líbilo, tak jsem je tam nechal, než seženu nějaké perly z Japanu. Prodej může být i bez nich za sníženou cenu.
Aktuálně s original maskou z GTX a žlutými fóliemi na mlhovkách. Jde sundat/vyměnit.
Výbava GLX:
- střešní okno, venkovní teploměr, dobové autorádio Haitai, osvětlení zámku dveří a spínací skříňky, mlhovky, křídlo s 3. brzd. světlem, bezpečnostní světla ve dveřích, čtecí lampičky, osvětlení kufru, zabezpečení proti krádeži, rezervní kolo, sada koberců.
Zajímavostí je, že už je v tom stříkačka, jelikož se jedná o jednu z posledních vyrobených, tedy tam ve fabrice místo karburátoru už dali vstřikování.
Aktuálně po velkém servisu včetně výměny všech náplní(motor, převodovka, chladič, brzdovka) rozvodů a dalších provozních věcí.
Technicky, opticky i funkčně super auto v plné kondici bez koroze.
K vidění v Jičíně.
O ceně bych se už nerad bavil a to ani u auta .
|
| | |